20 feb. 2010

Nedmontering here we go...

Då har man varit ute och plockat ner cykeln idag bortsett från allt snöskottande man fått göra. Tänkte jag börjar med en höstbild jag tog efter rengöring hur den såg ut före och sen följer en stadig ström av bilder när del efter del försvinner från ramen. Insåg på vägen när jag strippade cykeln att de kommer behöva en hel del nya skruvar/bultar med tanke på allt ihop plock som tidigare ägare haft på den. Samt en del smådelar som måste byta med för de är nån hemma mekare som varit i farten och kladdat. Men allt som altl ser de bra ut. Blev bara svingen och bakdämparen samt framgaffel kvar när jag var klar. Framgaffeln behövde jag en större hylsa till för att få loss, så får fixa de först. Sen när man väl ha fått av dom är de bara att hala iväg till blästring/lackering.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar