19 nov. 2009

Perforerad Vinly till tanken...

Landade i lådan idag när man kommit hem från jobbet, provbiten ser lovande ut och man kunde få den i princip vilken färg som helst. Så de kan bli bra att klä tanken i det, sen fick jag lite prov på andra stilar man kunde få den i med. Allt från matta vinylen i vänstra över hörnet till den transparenta. Heavy duty verkade lite intressant då de ändå kommer slitas ganska mycket på vissa ställen. Ska testa på bakskärmen hur de ser ut med den perforerade vinylen.


7 kommentarer:

  1. Intressant, va har dom för priser?

    Är tanken att göra egna orginaldekaler? eller är det bara för att få den röda färgen kanske?

    Hojta till om du behöver hård testa vinylen i verkligheten ;)

    SvaraRadera
  2. Pris ska dom återkomma med när jag fixat måtten på tanken. Främst var de för att fixa färgen på tanken, dock var de där med original dekalerna en bra ide. För har hittat "original" dekaler på webben men dom är inte perforerade (vilket dom inte var org).

    Får göra de när jag vet lite mer vad de är för pris man hamnar på för de. Har en offert förfrågan ute till som jag inte fått nått svar på ännu. Får se om jag hör nått från dom.

    SvaraRadera
  3. Var inne o sprätte runt lite på deras hemsida, minimi beställningen verkade då va 1100 spänn. Men du får säkert bättre pris eller så pass mkt prylar så att de känns rätt :)

    Blev lite sugen på att göra något själv.
    Föresten finns de ju företag som kör crossdekaler, va hette dom nu då? hmm åter kommer om jag kommer på de.

    SvaraRadera
  4. De är inte Hanadesigns ? du syftar på..

    SvaraRadera
  5. Nej de var de inte, de finns någon svensk site.

    SvaraRadera
  6. Hanadesigns är en svenska site, men de borde du känt igen i så fall.

    SvaraRadera
  7. Haha jasså, jag va bara inne som hastigast.

    SvaraRadera